Famílies! Feliç diada de Sant Jordi!

Aquesta setmana ha estat molt especial per l’Associació. I és que no podem estar més feliços!

Per començar, el dilluns, els nostres nens i nenes ens van ajudar a vendre roses. Una oportunitat per a que practiquessin les habilitats socials i gestionessin diners. A més, per a alguns, va ser un primer contacte amb el món de la “venta” en un dia tan tradicional i romàntic com aquest. Altres ens van sorprendre amb les seves capacitats per prendre decisions i la iniciativa que tenien a l’hora de preparar les roses i parlar amb el públic que se’ns acostava, fantàstic!

Seguidament, la resta de la setmana hem estat fent difusió de la nostra Associació a les Jornades “Psicofutur” a la Facultat de Psicologia del Campus Mundet, on es fan xerrades informatives per ajudar als estudiants de psicologia a enfocar el seu futur professional.

Però el que més ens ha marcat aquest Sant Jordi, sens dubte, ha estat la gran noticia: HEM FET EL NOSTRE PRIMER LLIBRE!

Per molts de vosaltres no és una novetat, i és que volem aprofitar la ocasió per agrair-vos la participació de tots aquells que ens heu fet passar bones estones amb les vostres anècdotes i heu compartit una part de vosaltres i dels vostres fills/es, els nostres protagonistes i artistassos, que han fet un treball excepcional posant color a un llibre que marca la història de l’Associació.

El llibre és una recopilació d’aquelles anècdotes relacionades amb el TEA que ens heu fet arribar i els articles del nostre blog divulgatiu, on durant aquest primer any de vida, hem procurar fer-vos passar estones amenes coneixent les característiques del TEA i donant-vos aquells recursos que hem pensat que us ajudarien més!

Amb el llibre, l’Associació TEA-Asperger Maresme, hem fet un pas més enllà per dur a terme un dels nostres principals objectius: difondre el Trastorn de l’Espectre de l’Autisme, però aquest cop, a través d’eines que ens fan ser a tots millor: l’humor i l’amor.

La junta i l’equip de psicòlegs, de debò esperem que rebeu aquest llibre entre mans com un obsequi cap a vosaltres, famílies que ens llegiu i agraïu la nostra feina. Sense vosaltres no hauria estat possible.

Com sempre, si us ha agradat la publicació o ja teniu el nostre llibre, podeu compartir-nos i donar-nos un LIKE!

L’equip de psicòlegs/es de l’Associació.

Font: Portada i contraportada del llibre de TEAMAR.

___________________________________________________________________________________________

 

UN SANT JORDI CON UNA NOTÍCIA ESPECIAL!

Familias, feliz día de Sant Jordi!

Esta semana ha sido muy especial para la Asociación. Y es que no podemos estar más felices!

Para empezar, el lunes, nuestros chicos y chicas nos ayudaron a vender roses. Una oportunidad para que practicaran las habilidades sociales y gestionaran dinero. Además, para algunos fue un primer contacto con el mundo de la “venta” en un día tan tradicional y romántico como este. Otros nos sorprendieron con sus capacidades para tomar decisiones y la iniciativa que tenían a la hora de preparar las rosas y hablar con el público que se nos acercaba, fantástico!

El resto de la semana, hemos estado haciendo difusión de nuestra Asociación en las Jornadas “Psicofutur” en la Facultad de Psicología del Campus Mundet, donde se hacen charlas informativas para ayudar a los estudiantes de psicología a enfocar su futuro profesional.

Pero lo que más ha marcado este Sant Jordi, sin duda alguna, ha sido la gran noticia: HEMOS HECHO NUESTRO PRIMER LIBRO!

Para muchos de vosotros no es una novedad y es que queremos aprovechar la ocasión para agradeceros la participación de todos aquellos que nos habéis hecho pasar buenos ratos con vuestras anécdotas y habéis compartido una parte de vosotros y de vuestros hijos/as, nuestros protagonistas y artistazos, que han hecho un trabajo excepcional dando color a un libro que marcará la historia de la Asociación.

El libro es una recopilación de aquellas anécdotas relacionadas con el TEA que nos habéis hecho llegar y los artículos del nuestro blog divulgativo, donde durante este primer año de vida, hemos procurado haceros pasar ratos amenos conociendo las características del TEA y dándoos aquellos recursos que hemos pensado que os ayudarían más!

Con el libro, la Asociación TEA-Asperger Maresme hemos dado un paso adelante para hacer uno de nuestros objetivos realidad: la difusión del Trastorno del Espectro del Autismo pero esta vez, a través de unes herramientas que nos hacen ser mejores: el humor y el amor.

La junta y el equipo de psicólogos, esperamos de veras que recibáis este libro entre vuestras manos como un obsequio para vosotros, familias que nos leéis y agradecéis nuestro trabajo. Sin vosotros no habría sido posible.

Como siempre, si os ha gustado la publicación o ya tenéis nuestro libro, podéis compartirnos y darnos un LIKE!

El equipo de psicólogos/as de la Asociación.

Fuente: Portada y contraportada del libro de TEAMAR.