Seguint les instruccions del Departament d’Educació i del Departament de Salut, i com a mesura excepcional per contenir el Coronavirus, des de la Junta de l’Associació TEAMAR s’ha pres la decisió de tancar els locals a partir del divendres dia 13 de març i fins, com a minim, al proper dia 27 març, ambdós inclosos, i, per tant, queden suspeses les sessions presencials i les activitats de lleure.

La Junta i l’equip de Psicòlegs i Psicòlogues fa dies que estem estudiant alternatives i valorant les possibilitats de fer sessions de tele-assistència per a mirar de mantenir el servei de suport a les famílies de manera no-presencial.

Això no serà adequat o possible per a tots, per tant en els propers dies, cada psicòleg i psicòloga es posarà en contacte amb cada familia per avaluar el cas.

Sabem que no és la opció ideal per a fer teràpia, però creiem fermament que aquest repte ens permet aprofitar els recursos tecnològics per tirar junts endevant l’Associació.

Tenint en compte la situació actual, també us recomanem que ens seguiu a les XXSS per tal de mantenir-vos informats de totes les notícies.

Per a que pugeu trobar-nos:

  • Instagram: @tea_maresme
  • Facebook: @aspergermaresme
  • Twitter: @aspergermaresme

També arrel de la situació d’excepcionalitat, procurarem publicar entrades en el blog amb temes d’utilitat aquests dies.

Avui, a la imatge, us adjuntem un dibuix breu que hem realitzat per a poder treballar amb els nens i nenes les mesures de prevenció del Coronavirus, esperem que us sigui útil!

Que tingueu un bon cap de setmana totes i tots!

L’Equip de Psicòlegs i Psicòlogues de TEAMAR

____________________________________________________________________

Siguiendo las instrucciones del Departamento de Educación y del Departamento de Salud, y como medida excepcional para contener el Coronavirus, desde la Junta de la Asociación TEAMAR se ha tomado la decisión de cerrar los locales a partir del viernes día 13 de marzo y hasta, como mínimo, al próximo día 27 marzo, ambos incluidos, y, por lo tanto, quedan suspendidas las sesiones presenciales y las actividades de ocio.

La Junta y el equipo de Psicólogos y Psicólogas conjuntamente hace días que estamos estudiando alternativas y valorando las posibilidades de hacer sesiones de tele-asistencia para intentar mantener el servicio de apoyo a las familias de forma no-presencial.

Esto no será adecuado o posible para todos, por lo tanto en los próximos días, cada psicólogo y psicóloga se pondrá en contacto con cada familia para evaluar el caso.

Sabemos que no es la opción ideal para hacer terapia, pero creemos firmemente que este reto nos permite aprovechar los recursos tecnológicos para tirar juntos adelante la Asociación.

Teniendo en cuenta la situación actual, también os recomendamos que nos sigáis por las RRSS para manteneros informados de todas las noticias.

Para que sepáis encontrarnos:

  • Instagram: @tea_maresme
  • Facebook: @aspergermaresme
  • Twitter: @aspergermaresme

También a raíz de la situación de excepcionalidad, procuraremos publicar entradas en el blog con temas de utilidad estos días.

Hoy, en la imagen, os adjuntamos un dibujo breve que hemos realizado para poder trabajar con los niños y niñas las medidas de prevención del Coronavirus, ¡esperamos que os sea útil!

¡Que tengáis un buen fin de semana todas y todos!

El Equipo de Psicólogos y Psicólogas de TEAMAR