L’art és un reflex de la realitat: pel·lícules, sèries, cançons i fotografies. Totes elles ens mostren la vida des de diversos punts de vista i ens expliquen, de vegades sense paraules, com experimenten la realitat altres persones. Avui us en volem presentar un curtmetratge que representa la nostra: una persona amb TEA i el seu entorn.

Com bé sabeu, és molt possible que el cercle social en el que una persona amb TEA es mou no sigui coneixedor de les seves característiques i dificultats. Això sovint pot provocar que siguin malinterpretades com persones que no tenen interès en els demés, aïllades socialment per voluntat pròpia.

Aquest fet es plasma en el curtmetratge que us presentem avui: Memòries d’un Aspie. Aquest ha sigut realitzat i dirigit per en Xavi Coll, i en el qual l’Associació TEAMAR ha tingut l’oportunitat de col·laborar.

En aquest, podem veure una història d’un noi amb dificultats d’interacció social i un gran interès pel cub de Rubik que coneix a una noia interessada a connectar amb ell.

En aquest intent d’apropar-se al protagonista, podem observar frustració i tristor, probablement derivada de no comprendre les reaccions del mateix.

El missatge del curtmetratge, a més de mostrar la incomprensió i dificultat que poden trobar, és que donem una oportunitat a conèixer a les persones amb TEA, ja que poden mostrar-nos un punt de vista meravellós i ens poden oferir moltíssimes coses interessants. Com pots fer-ho tu.

Per tots els que vulgueu donar-li un cop d’ull, us adjuntem l’enllaç de YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=h0UJI-wB6WA

Des d’aquí, volem agrair la feina feta per en Xavi Coll en produir i realitzar aquest curtmetratge, ja que ajuda una vegada més a visibilitzar el TEA. Ha sigut un plaer poder col·laborar en aquest projecte tan maco!

Com sempre, esperem que us hagi agradat aquesta entrada, i que la compartiu amb amics, companys i familiars! I ens encantarà encara més si ens deixeu un súper Like!

Us esperem el pròxim juernes amb una nova entrada! Fins aviat!!

Imatge extreta del curtmetratge “Memòries d’un Aspie”.

—————————————————————————————————————————–

El arte es un reflejo de la realidad: películas, series, canciones y fotografías. Todas ellas nos muestran la vida desde varios puntos de vista y nos explican, a veces sin palabras, como experimentan la realidad otras personas. Hoy os queremos presentar un cortometraje que representa la nuestra: una persona con TEA y su entorno.

Cómo bien sabéis, es muy posible que el círculo social en el que una persona con TEA se mueve no sea conocedor de sus características y dificultades. Esto a menudo puede provocar que sean malinterpretadas como personas que no tienen interés en los demás, aisladas socialmente por voluntad propia.

Este hecho se plasma en el cortometraje que os presentamos hoy: Memorias de un Aspie. Este ha sido realizado y dirigido por en Xavi Coll, y en el que la Asociación TEAMAR ha tenido la oportunidad de colaborar.

En este, podemos ver una historia de un chico con dificultades de interacción social y un gran interés por el cubo de Rubik que conoce a una chica interesada a conectar con él.

En este intento de acercarse al protagonista, podemos observar frustración y tristeza, probablemente derivada de no comprender las reacciones del mismo.

El mensaje del cortometraje, además de mostrar la incomprensión y dificultad que pueden encontrar, es que demos una oportunidad a conocer a las personas con TEA, puesto que pueden mostrarnos un punto de vista maravilloso y nos pueden ofrecer muchísimas cosas interesantes. Cómo puedes hacerlo tú.

Por todos los que queráis echarle un vistazo, os adjuntamos el enlace de YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=h0uji-wb6wa

Desde aquí, queremos agradecer el trabajo hecho por en Xavi Coll al producir y realizar este cortometraje, puesto que ayuda una vez más a visibilizar el TEA. ¡Ha sido un placer poder colaborar en este proyecto tan chulo!

Como siempre, esperamos que os haya gustado esta entrada, ¡y que la compartáis con amigos, compañeros y familiares! ¡Y nos encantará todavía más si nos dejáis un súper Like!

¡Os esperamos el próximo juernes con una nueva entrada! ¡¡Hasta pronto!!

 

Imagen extraída del cortometraje “Memorias de un Aspie”.