Amb el confinament, les alternatives eren dues…es tancava la paradeta o es buscaven solucions perquè no ens quedéssim sense suport per nosaltres i pels nostres fills i a la llarga, sense Associació.

Es va decidir que, com a mínim, s’havia d’intentar! I a partir de la segona quinzena de març es van iniciar les sessions telemàtiques amb els nostres psicòlegs. Hem de confessar que, al principi, teníem dubtes de si això podia funcionar, però una vegada més, els nostres psicòlegs i nosaltres com a socis vam aconseguir sorprendre’ns.

Les visites telemàtiques han estat un èxit per a pràcticament tots els membres de  l’Associació i això ens omple d’orgull, perquè no era fàcil. La rebuda que ha tingut per part de tothom ha estat com una entrada d’aire fresc en un moment molt dur i delicat per la nostra Associació.

Tot i això, no ens oblidem que hi ha socis que no han pogut gaudir dels serveis per diversos motius. Això s’ha tingut en compte i s’ha mirat de facilitar tot el que s’ha pogut la situació a aquelles famílies que no han pogut  acollir-se a aquesta nova modalitat.

Esperem que al setembre, les sessions es puguin reactivar com abans de l’etapa de confinament, això sí, amb algunes mesures extres de seguretat i higiene per assegurar la bona salut de tothom!


Con el confinamiento, las alternativas eran dos…se cerraba la paradeta o se buscaban soluciones para que no nos quedáramos sin apoyo por nosotros y por nuestros hijos y a la larga, sin Asociación.

Se decidió que, como mínimo, se tenía que intentar y a partir de la segunda quincena de marzo se iniciaron las sesiones telemáticas con nuestros psicólogos. Tenemos que confesar que, al principio, teníamos dudas de si esto podía funcionar, pero una vez más, nuestros psicólogos y nosotros como socios conseguimos sorprendernos.

Las visitas telemáticas han sido un éxito para prácticamente todos los miembros de la  Asociación y esto nos llena de orgullo, porque no era fácil. El recibimiento que tuvo por parte de todo el mundo fue como una entrada de aire fresco en un momento muy duro y delicado por nuestra Asociación.

Aun así, no nos olvidamos que hay socios que no han podido disfrutar de los servicios por diversos motivos y esto se ha tenido en cuenta y se ha facilitado todo lo que se ha podido la situación a aquellas familias que no pudieron acogerse a esta nueva modalidad.

Esperamos que en septiembre, las sesiones se puedan reactivar como antes de la etapa de confinamiento, eso sí, con algunas medidas de seguridad e higiene para asegurar la buena salud de todo el mundo!