S’acosta el Nadal, i amb ella el nostre sorteig de la “Panera Espectacular”

Per segon any consecutiu, estem preparant el sorteig de la “Panera Espectacular” i si l’any passat ja era llaminera, aquest any ve amb força, ‘Tots voldran guanyar-!! Els joves per la consola PSP4 amb el joc de Fornite i Sonic Racing, i els més grans pel robot aspirador Conga 5110. A aquests impressionants premis hem de sumar una espatlla de pernil i un lot de productes nadalencs genials per a les celebracions en família .. Un premi valorat en 900 €. Et quedaràs sense número?

Tot el recaptat serà destinat a despeses d’el nou local i despeses generals, recordeu que la data límit d’ingrés d’ingrés en compte serà el 15 de desembre.


Se acerca la navidad, y con ella nuestro sorteo de la “Panera Espectacular”

Por segundo año consecutivo, estamos preparando el sorteo de la “Panera Espectacular” y si el año pasado ya era golosa, este año viene pisando fuerte,¡¡Todos querrán ganarla!! Los jovenes por la consola PSP4 con el juego de Fornite y Sonic Racing, y los mayores por el robot aspirador Conga 5110. A estos impresionantes premios debemos sumarles una paletilla de Jamón y un lote de productos navideños geniales para las celebraciones en familia.. Un premio valorado en 900€. ¿Te vas a quedar sin número?

Todo lo recaudado  será destinado a gastos del nuevo local y gastos generales, recordad que la fecha límite de ingreso de ingreso en cuenta será el 15 de diciembre.