El nou local no és tan gran com l’altre, però té tot el que necessitem, el lloguer és més econòmic i té molta llum natural, està situat al carrer Llauder, 31 cantonada carrer Iluro.  Des de la Junta creiem que tot i que les circumstàncies viscudes de confinament ens ho han posat força difícil, entre tots ens n’hem sortit i estem molt orgullosos de la feina feta.

L’Associació ja té un nou local, i a tots ens agradaria que ja estigués net, pintat i amb tots els mobles muntats, però tots sabeu que no és així, i ara, l’Associació, tots nosaltres, ens necessitem, per poder tenir el local a punt pels nostres fills i filles quan comencin a anar-hi presencialment.

S’han fet vàries trobades de finals de juny a principis d’octubre. Des d’aquí volem agrair la implicació i l’esforç a tots els que van participar.

Com a Associació, en pocs anys hem crescut molt, i tot i amb els pocs recursos que tenim ens hem convertit en un referent en el Maresme, però per poder continuar funcionant bé l’Associació necessita la participació del voluntariat dels socis, aquesta és la clau de la nostra Associació.

El local ja està net i habilitat per poder començar!


El nuevo local no es tan grande como el otro, pero tiene todo el que necesitamos, el alquiler es más económico y tiene mucha luz natural, está situado en la calle Llauder, 31 esquina calle Iluro.  Desde la Junta creemos que a pesar de que las circunstancias vividas de confinamiento nos lo han puesto bastante difícil, entre todos hemos salido adelante y estamos muy orgullosos del trabajo hecho.

La Asociación ya tiene un nuevo local, y a todos nos gustaría que ya estuviera limpio, pintado y con todos los muebles montados, pero todos sabéis que no es así, y ahora, la Asociación, todos nosotros, nos necesitamos, para poder tener el local a punto para nuestros hijos e hijas cuando empiecen a ir presencialmente.

Se han hecho varios encuentros de finales de junio a principios de octubre. Desde aquí queremos agradecer la implicación y el esfuerzo a todos los que participaron.

Como Asociación, en pocos años hemos crecido mucho, y aún  con los pocos recursos que tenemos nos hemos convertido en un referente en el Maresme, pero para poder continuar funcionando bien la Asociación necesita la participación del voluntariado de los socios, esta es la clave de nuestra Asociación.

El local ya está limpio y acondicionado para poder empezar!