El 6 d’octubre, hem participat a la Fira d’Entitats de Masnou

El dia 6 d’octubre vam ser una de les 38 entitats participants de la VII Fira d’Entitats del Masnou. És el segon any que participem en aquesta activitat, la qual és molt important per diversos motius; Donar-se a conèixer de cara a la població com a associació activa de la vila; Donar visibilitat i conscienciar sobre el TEA i conèixer altres entitats per crear una xarxa col·laborativa entre associacions.
Vam passar un matí molt entretinguda. Gràcies als voluntaris pel seu temps i dedicació: Esther, Irene, Beatriu, Lupe, Chari, Eli i Jaume.


El 6 de octubre, hemos participado en la Feria de Entidades de Masnou

El día 6 de octubre fuimos una de las 38 entidades participantes de la  VII Feria de Entidades de El Masnou. Es el segundo año que participamos en esta actividad, la cual es muy importante por varios motivos; Darse a conocer de cara a la población como asociación activa del pueblo; Dar visibilidad y concienciar sobre el TEA y conocer otras entidades para crear una red  colaborativa entre asociaciones. 
Pasamos una mañana muy entretenida. Gracias a los voluntarios por su tiempo y dedicación : Esther, Irene, Beatriz, Lupe, Chari, Eli y Jaume.