La represa de l’esplai ha estat tot un repte
pels nostres monitors i psicòlegs!

Tot i que no sabíem com aniria, es va decidir tirar endavant una prova pilot per veure si es podien fer activitats telemàtiques amb la mainada i adolescents i que aquests s’ho passessin bé a la vegada que estaven en contacte entre ells, amb l’esforç que això comporta de socialització.

Hem de confessar que hi ha hagut dies de tot i s’han vist errades que s’han tingut en compte i han servit per tal que el Casal d’estiu funcioni millor. Tot i això, la informació que tenim dels monitors i dels participants és que s’ho van passar d’allò més bé.

Les activitats estrella van ser fer de cuiners (pastissos i altres coses bones) i els invents més esbojarrats, com el líquid “no newtonià”, que van sorprendre’ns a tots.


La reanudación del esplai ha sido todo un reto
para nuestros monitores y psicólogos!

A pesar de que no sabíamos como iría, se decidió sacar adelante una prueba piloto para ver si se podían hacer actividades telemáticas con la chiquillería y adolescentes y que estos se lo pasaran bien a la vez que estaban en contacto entre ellos, con el esfuerzo que esto comporta de socialización.

Tenemos que confesar que ha habido días de todo y se han visto errores que se han tenido en cuenta y han servido para que el Casal de verano funcione mejor. Aun así, la información que tenemos de los monitores y de los participantes es que se lo pasaron a las mil maravillas.

Las actividades estrella fueron convertirse en cocineros ( pasteles y otras cosas ricas) y los inventos más alocados, como el líquido “no newtoniano” que nos sorprendieron a todos.