El nostre membre de la Junta i Tresorer Javier Lozano, va ser entrevistat el dilluns 15 de juny pel presentador Pep Andreu, en  el programa audiovisual de “El Mirador”  en l’Especial Coronavirus.

L’entrevista estava orientada a saber entre altres coses, com la nostra Associació s’havia adaptat durant el confinament, quines activitats s’estaven fent, com hem mantingut el vincle amb els socis i famílies i quines perspectives s’obren ara amb l’aixecament de les restriccions?

El Javier va respondre clarament a aquestes i altres preguntes que li va fer en Pep, donant tota mena d’explicacions i obrint les portes de la nostra Associació a qui el volgués escoltar.

Per a qui no l’hagi escoltat i ho vulgui fer (cosa que des de la Junta recomanem), el podeu trobar a partir del minut 23:35 en el vídeo que trobaràs al final d’aquest article.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!


Nuestro miembro de la Junta y Tesorero Javier Lozano, fue entrevistado el lunes 15 de junio por el presentador Pep Andreu, en  el programa audiovisual de “El Mirador”  en el Especial Coronavirus.

La entrevista estaba orientada a saber entre otras cosas, como nuestra Asociación se había adaptado durante el confinamiento, qué actividades se estaban haciendo, como hemos mantenido el vínculo con los socios y familias y qué perspectivas se abren ahora con el levantamiento de las restricciones?

Javier respondió claramente a estas y otras preguntas que le hizo en Pep, dando todo tipo de explicaciones y abriendo las puertas de nuestra Asociación a quién lo quisiera escuchar.

Para quien no lo haya escuchado y lo quiera hacer (cosa que desde la Junta recomendamos), lo podéis encontrar a partir del minuto 23:35 en el vídeo que encontrarás al final del artículo.

Esperamos que os guste tanto como nosotros!